Buitenlandse media-aandacht voor IJsbaanvereniging Slagharen
Buitenlandse media-aandacht voor IJsbaanvereniging Slagharen.
Deze week stond een Amerikaanse cameraploeg bij IJsbaanvereniging Nooitgedacht Slagharen. De aandacht was voor Herma Maat, één van de hoofdrolspeelsters van de promotiefilm van de vereniging.
In het kader van de Clubkas Campagne van de Rabobank werd onlangs een korte film gemaakt door TV Coach uit Slagharen. Het begin van de film speelt zich af in 1966 met sfeervolle beelden uit die tijd en maakt een sprong in de tijd naar 2016.
Na het lanceren van de film op het internet bleek al snel dat deze wereldwijd gedeeld was. De landen waar hij bekeken was waren naast Nederland, Australië, Amerika, Zweden, Portugal, Oostenrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Ierland en Taiwan. In Amerika had de film de aandacht getrokken van een tv-programma dat contact opnam met de vereniging. Hoofdrolspeelster Herma Maat werd onderworpen aan een interview.
Waar dit haast onwaarschijnlijke scenario toe gaat leiden is nog niet duidelijk. De IJsbaanvereniging houdt ons op de hoogte van het vervolg.
Het filmpje waar het allemaal om draait is hier nog eens te bekijken.
Zie ook eerdere berichten op deze website.