Actie IJsbaanvereniging een groot succes
Actie IJsbaanvereniging een groot succes.
Slagharen – Natuurlijk heeft de hoofdrolspeelster van de film van IJsbaanvereniging Nooitgedacht niet echt een Oscar gewonnen. De nominatie, de Oscar, het bezoek aan Hollywood, het was allemaal onderdeel van de actie die de vereniging voerde voor stemmen voor de Clubkas Campagne van de Rabobank.
Het begon allemaal met een leuk idee voor een film waarin leden door de oude bankjes zakte. Met hulp van TV Coach uit Slagharen werd een leuke professionele promotiefilm opgenomen. Dit filmpje ging overigens na publicatie de hele wereld over. Van Israël tot Taiwan en van de Verenigde Emiraten tot Australië. Dat was niet verzonnen. Toen werd een vervolg bedacht om tot en met de stemming het filmpje aantrekkelijk te houden. Het idee van de oscar was geboren. Verhalen werden bedacht en foto’s gemaakt. Nu was het hopen dat de berichten en in scène gezette foto’s viral zouden gaan op het internet.
“Ik heb geen idee, hoe we ervoor staan. We hebben ons best gedaan en ook diverse keren in de omgeving flyers rondgedeeld. Ik hoop dat veel leden van de Rabobank het hele verhaal hebben meegekregen en ons hun stemmen gunnen. De vereniging is namelijk echt toe aan nieuw meubilair. De bankjes zijn echt zo oud als het filmpje doet geloven’, zegt Raymond van der Fels, bestuurslid. “De berichten zijn veel gedeeld en het filmpje ook, er is ook flink gedeeld. Vandaar dat we over de hele wereld zijn terecht gekomen. Maar de stemmers zitten in het gebied Vaart en Vechtstreek, dus ik hoop dat ze onze campagne leuk vonden.”
Foto: De campagne van IJsbaanvereniging Nooitgedacht Slagharen e.o. in één plaatje gevangen.